Πολιτική Επιστροφών και Επιστροφής Χρημάτων
Η πολιτική επιστροφών των προϊόντων μας ισχύει για 7 ημέρες και αφορά προϊόντα τα οποία
• δεν έχουν εκτυπωθεί / προσωποποιηθεί,
• δεν έχουν γίνει κατα παραγγελία του πελάτη με προσωποποίηση σε σχέδιο – εκτύπωση – υλικό.
• δεν έχουν φθορές στο προϊόν ή στην συσκευασία
Αν έχουν περάσει από την παραλαβή / αγορά σας 7 ημέρες, δεν μπορούμε να προσφέρουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή.
Για να είναι δυνατή η επιστροφή, το προϊόν σας πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και στην ίδια κατάσταση που το λάβατε.
Πρέπει επίσης να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία.
Ορισμένοι τύποι προϊόντων εξαιρούνται από την επιστροφή. Προϊόντα ευπαθή δεν μπορούν να επιστραφούν.
Επίσης, δεν γίνονται δεκτά προϊόντα που είναι προσωπικής υγιεινής, επικίνδυνα υλικά ή εύφλεκτα υγρά ή αέρια.
Επιπλέον μη επιστρεφόμενα προϊόντα:
- Κάρτες δώρων
- Λογισμικό / και διαδικτυακές υπηρεσίες που μπορεί να κατέβει ή να αποθηκευτεί.
- Ορισμένα προϊόντα υγείας και προσωπικής φροντίδας
- Προσωποποιημένα προϊόντα που έχει εκτυπωθεί η επωνυμία σας / φωτογραφία / σχέδιο της επιλογής σας
- Προϊόντα και υπηρεσίες που αφορούν λάθος επικοινωνία ή παραγγελία του πελάτη
- Προϊόντα που έχουν φθορές στο αντικείμενο ή στην συσκευασία
- Προϊόντα που έχουν δημιουργηθεί κατα παραγγελία του πελάτη (Custom)
Για να ολοκληρώσετε την επιστροφή σας, απαιτείται απόδειξη αγοράς ή παραστατικό.
Παρακαλούμε μην στείλετε την επιστροφή σας πίσω στον κατασκευαστή.
Οι τυχόν επιστροφές γίνονται μόνο δια μέσου της επιχείρησης μας.
Πολιτική Επιστροφών & Πιστώσεων
Μόλις παραλάβουμε και ελέγξουμε την επιστροφή σας, θα σας στείλουμε email για να σας ενημερώσουμε ότι το προϊόν σας έχει παραληφθεί.
Θα σας ενημερώσουμε επίσης για την έγκριση ή την απόρριψη της επιστροφής χρημάτων.
Εάν εγκριθεί, η επιστροφή χρημάτων θα επεξεργαστεί ο τρόπος πίστωσης και θα ενημερωθείτε σχετικά εντός ενός συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος.
Σε περίπτωση επιστροφής, δεν πραγματοποιείται επιστροφή χρημάτων σε μετρητά. Αντί αυτού, παρέχουμε:
• Πιστωτικό υπόλοιπο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε επόμενη αγορά
• Κουπόνι αξίας ίσης με το ποσό της επιστροφής
Το κουπόνι ή η πίστωση ισχύει για διάστημα 6 μηνών από την ημερομηνία έκδοσης και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για οποιαδήποτε υπηρεσία ή προϊόν του καταστήματός μας.
Η αίτηση για πίστωση πρέπει να γίνει εντός 7 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος ή της υπηρεσίας.
Οι πιστώσεις δεν είναι ανταλλάξιμες με χρήματα.
Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο i[email protected] ή στο +30 216 0044 805
Προϊόντα σε Προσφορά
Μόνο τα προϊόντα σε κανονική τιμή μπορούν να επιστραφούν.
Τα προϊόντα σε προσφορά δεν επιστρέφονται.
Ανταλλαγές
Αντικαθιστούμε προϊόντα μόνο εάν είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα. Δεν γίνεται αντικατάσταση σε προϊόντα Custom / κατα παραγγελία που έχουν γίνει με προσωποποίηση στις ανάγκες του πελάτη.
Αν χρειάζεστε ανταλλαγή για το ίδιο προϊόν, στείλτε μας email στο [email protected] και στείλτε το προϊόν σας στη διεύθυνση: Λεωφόρος Ηλιουπόλεως 85, Δάφνη 17237 Αττική.
Δώρα
Εάν το προϊόν αγοράστηκε ως δώρο και εστάλη κατευθείαν σε εσάς και επιθυμείτε να γίνει η επιστροφή του, θα πρέπει να πληρεί όλες τις προϋποθέσεις επιστροφών.
Εφόσον τις πληρεί θα λάβετε πίστωση για το δώρο ίση με την αξία του επιστραφέντος προϊόντος.
Μόλις παραληφθεί το επιστραφέν προϊόν, θα σας αποσταλεί δωροκάρτα.
Εάν το προϊόν δεν είχε σημειωθεί ως δώρο κατά την αγορά, ή αν ο αποστολέας είχε στείλει την παραγγελία σε εκείνον και όχι κατευθείαν σε εσάς, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει στον δωρητή του δώρου και εκείνος θα μάθει για την επιστροφή.
Επιστροφές Αποστολής
Για να επιστρέψετε το προϊόν σας, πρέπει να το στείλετε στη διεύθυνση:
Λεωφόρος Ηλιουπόλεως 85, Δάφνη 17237 Αττική.
Θα είστε υπεύθυνοι για την πληρωμή των εξόδων αποστολής της επιστροφής.
Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται.
Εάν λάβετε πιστωτικό ή κουπόνι, το κόστος της επιστροφής / μεταφορικών θα αφαιρεθεί από την πίστωση.
Ανάλογα με την τοποθεσία σας, ο χρόνος που θα χρειαστεί για να φτάσει το προϊόν της ανταλλαγής μπορεί να διαφέρει.
Εάν επιστρέφετε ακριβότερα προϊόντα, μπορείτε να σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία αποστολής με παρακολούθηση ή να αγοράσετε ασφάλιση αποστολής. Δεν εγγυόμαστε ότι θα παραλάβουμε το επιστραφέν προϊόν.
Χρειάζεστε βοήθεια;
Επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] για οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με επιστροφές και επιστροφή χρημάτων
