Πολιτική Επιστροφών και Επιστροφής Χρημάτων
Η πολιτική επιστροφών μας ισχύει για 14 ημέρες. Αν έχουν περάσει από την παραλαβή 7 ημέρες από την αγορά σας, δεν μπορούμε να προσφέρουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή.
Για να είναι δυνατή η επιστροφή, το προϊόν σας πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και στην ίδια κατάσταση που το λάβατε. Πρέπει επίσης να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία.
Ορισμένοι τύποι προϊόντων εξαιρούνται από την επιστροφή. Προϊόντα ευπαθή δεν μπορούν να επιστραφούν. Επίσης, δεν γίνονται δεκτά προϊόντα που είναι προσωπικής υγιεινής, επικίνδυνα υλικά ή εύφλεκτα υγρά ή αέρια.
Επιπλέον μη επιστρεφόμενα προϊόντα:
- Κάρτες δώρων
- Λογισμικό που μπορεί να κατέβει
- Ορισμένα προϊόντα υγείας και προσωπικής φροντίδας
- Προσωποποιημένα προϊόντα που έχει εκτυπωθεί η επωνυμία σας
- Προϊόντα και υπηρεσίες που αφορούν λάθος επικοινωνία ή παραγγελία του πελάτη
Για να ολοκληρώσετε την επιστροφή σας, απαιτείται απόδειξη αγοράς ή παραστατικό.
Παρακαλούμε μην στείλετε την επιστροφή σας πίσω στον κατασκευαστή.
Υπάρχουν συγκεκριμένες περιπτώσεις στις οποίες χορηγείται μόνο μερική επιστροφή χρημάτων:
- Προϊόντα και έντυπα με εμφανή σημάδια χρήσης
- Συσκευασίες και προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί ή καταστραφεί
- Οποιοδήποτε προϊόν δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, είναι κατεστραμμένο ή λείπουν μέρη λόγω λόγων που δεν αφορούν λάθος από την πλευρά μας
- Οποιοδήποτε προϊόν που επιστρέφεται μετά από 30 ημέρες από την παράδοση
Επιστροφές Χρημάτων
Μόλις παραλάβουμε και ελέγξουμε την επιστροφή σας, θα σας στείλουμε email για να σας ενημερώσουμε ότι το προϊόν σας έχει παραληφθεί. Θα σας ενημερώσουμε επίσης για την έγκριση ή την απόρριψη της επιστροφής χρημάτων.
Εάν εγκριθεί, η επιστροφή χρημάτων θα επεξεργαστεί ο τρόπος πίστωσης και θα ενημερωθείτε σχετικά εντός ενός συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος.
Πιστώσεις για προϊόντα ή υπηρεσίες παρέχονται μόνο εφόσον το λάθος έχει προκύψει από την πλευρά της εταιρείας μας. Σε περίπτωση που η επιστροφή ή η πίστωση εγκριθεί, η αξία θα πιστώνεται στον λογαριασμό του πελάτη για μελλοντική χρήση.
Η αίτηση για πίστωση πρέπει να γίνει εντός 7 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος ή της υπηρεσίας. Οι πιστώσεις δεν είναι ανταλλάξιμες με χρήματα.
Καθυστερημένες ή Λείπουν Επιστροφές Χρημάτων
Εάν δεν έχετε λάβει την επιστροφή χρημάτων, ελέγξτε πρώτα τον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την εταιρεία της πιστωτικής σας κάρτας, καθώς μπορεί να χρειαστεί κάποιο χρονικό διάστημα προτού η επιστροφή χρημάτων καταχωρηθεί επίσημα.
Μετά, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας. Συχνά υπάρχει κάποιος χρόνος επεξεργασίας πριν η επιστροφή χρημάτων καταχωρηθεί.
Εάν έχετε κάνει όλα αυτά και δεν έχετε λάβει την επιστροφή χρημάτων, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο info@oceanmultimedia.gr.
Προϊόντα σε Προσφορά
Μόνο τα προϊόντα σε κανονική τιμή μπορούν να επιστραφούν. Τα προϊόντα σε προσφορά δεν επιστρέφονται.
Ανταλλαγές
Αντικαθιστούμε προϊόντα μόνο εάν είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα. Αν χρειάζεστε ανταλλαγή για το ίδιο προϊόν, στείλτε μας email στο info@oceanmultimedia.gr και στείλτε το προϊόν σας στη διεύθυνση: Λεωφόρος Ηλιουπόλεως 85, Δάφνη 17237 Αττική.
Δώρα
Εάν το προϊόν αγοράστηκε ως δώρο και εστάλη κατευθείαν σε εσάς, θα λάβετε πίστωση για το δώρο ίση με την αξία του επιστραφέντος προϊόντος. Μόλις παραληφθεί το επιστραφέν προϊόν, θα σας αποσταλεί δωροκάρτα.
Εάν το προϊόν δεν είχε σημειωθεί ως δώρο κατά την αγορά, ή αν ο αποστολέας είχε στείλει την παραγγελία σε εκείνον και όχι κατευθείαν σε εσάς, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει στον δωρητή του δώρου και εκείνος θα μάθει για την επιστροφή.
Επιστροφές Αποστολής
Για να επιστρέψετε το προϊόν σας, πρέπει να το στείλετε στη διεύθυνση:
Λεωφόρος Ηλιουπόλεως 85, Δάφνη 17237 Αττική.
Θα είστε υπεύθυνοι για την πληρωμή των εξόδων αποστολής της επιστροφής. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται. Εάν λάβετε επιστροφή χρημάτων, το κόστος της επιστροφής θα αφαιρεθεί από την επιστροφή χρημάτων σας.
Ανάλογα με την τοποθεσία σας, ο χρόνος που θα χρειαστεί για να φτάσει το προϊόν της ανταλλαγής μπορεί να διαφέρει.
Εάν επιστρέφετε ακριβότερα προϊόντα, μπορείτε να σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία αποστολής με παρακολούθηση ή να αγοράσετε ασφάλιση αποστολής. Δεν εγγυόμαστε ότι θα παραλάβουμε το επιστραφέν προϊόν.
Χρειάζεστε βοήθεια;
Επικοινωνήστε μαζί μας στο info@oceanmultimedia.gr για οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με επιστροφές και επιστροφή χρημάτων.